14 Ağu 2011

72cm sudak,10kg sazan.

















































































Son yaptığımızın son gününde peşpeşe vuran sazanları hiç unutamadım,tüm planlarımı yarım kalan avımın devamı için yapmıştım,oraya gidecek yarım kalan avımı tamamlayacaktım, ki zaten öyle yaptım;Arkadaşım İsmail ile iş sonrası yola çıkıp eksiklikler giderildikten sonra Farukl'arın yanına gitmemiz epeyi uzun sürdü, Faruk ve arkadaşları gittiğimizde yemlikleri tutmuş oltaları suya atmışlar hatta bir iki sudağı livara koymuşlardı, bize ayrılan yerlere oltalarımızı ancak saat 11 civarlarında atabilmiştik, malum akşamları derinlik ayarı zor olmakta.O akşam 11 adet sudak yakaladık,Aralarında müthiş iri balıklar vardı resimlerde göreceksiniz zaten.Sabah tan ağırırken artık gücümüz bitmiş bir şekilde çadırlarımıza çekildik.Biz uyurken Faruğun gurubundaki arkadaşlar işleri olduğundan dolayı erkenden ayrıldılar,tüm avlak bize kalmıştı bütün gün çok sıcak bir havada bekleştik,akşama doğru Faruğun sarı boncuklu oltası adeta suya yapıştı, resmen suya çarpınca sular yarıldı (Çokmu abarttım?) Faruk uçarcasına kamışın yanına gitmesiyle zımbayı vurması bir oldu ama balık daha kafasını bile döndürmeden kaçtı,Faruğun o halini kameraya çekemedim ona üzülüyorum.Daha sonra yaklaşık bir saat sonra kamış yine aynı hareketi yapınca Faruk bu sefer balığı çekebildi videoları mevcut.Balık resmen bir tosun zannediyorum 10 kg lık bir pullu sazan,bu mevsimde hep kiloluk sazanlar çıktığı için bizler için adeta bir sürpriz oldu.Hava kararırken asıl hedef balığımıza döndük yani sudağa sudak düne nazaran epeyi nazlı idi gece bir ben bir ,İsmail bir, dört Faruk olmak üzere altı adet sudak ile avımızı noktaladık,önceki gece yaklaşık yirmiye yakın sudak yanında altı adet az oldu ama biz ay işığına bağladık balığın azlığını,çünkü kaya balığı yemimizi pek rahat bırakmadı.Ertesi günü sabah saat onikide artık yola çıkmıştık,iyisi ve kötüsü ile avımızı kazasız belasız noktaladık, bu avımızda bizlere rehberlik yaparak merasında ilk sudağımı tutmama vesile olan Faruk arkadaşıma ne kadar teşekkür etsem azdır.Kendinize iyi davranın.Rastgele..

2 yorum:

fako-balikcim//blogspot.com dedi ki...

Oooooh! Afiyet olsun, ekmegimi aldim ve TAVAYA dogru kosuyorum:))))))))))

Ömer AKŞAHİN dedi ki...

Mis gibiydi anlatamam, yaşamak lazım.:))

S a m s u n .... a v l a r ı m: çinekop ve sarıkanat avı

S a m s u n .... a v l a r ı m: çinekop ve sarıkanat avı : 12 ocak 2019 Karadeniz in cömertliği bitmiyor, beyaz s...