13 May 2008

Somon furyası devam ediyor.

Hiç aklımda yokken gecenin onbirinde telefonla arayan kurtuluşun hadi somona gidiyoz lafı ve gündüzden Ahmet abinin kiloluk somonlar misina kırdırıyor, muhabbetinden sonra artık yarın anneler günüymüş, kimin umurunda olur, tamam dedik tabi.
Sabah yedide buluştuk yolda sıkı bir kahvaltıdan sonra biraz geçte olsa köprünün ordaki yerimizi aldık, ama ters giden birşeyler vardı, su hafif bulanık ve balık hiç oynamıyordu,hadi kızkayasına lafını duymak fazla sürmedi, ve hemen oraya gittik,kalabalık olacağını umuyorduk ama millet farklı taraflara yayılmış bizim yerler boştu,o arada balıkcı ömerle de tanıştık ve hemen yanına oturduk.İlk birkaç saatten sonra balıkları almaya başladık fakat balıkcı ömer ustalığını konuşturuyordu maşallah nazar deymesin iyi balıkcı olarak tanıdım kendisini ve iyi insan, babası ile birlikte çayımızı demlediler, yemimiz bitti yine ondan aldık.Akşama kadar güzel av yaptık kaçırdıklarım kırdırdıklarım hariç iyi balık aldık.İnşallah sizlerde alırsınız.Yem olarak hamur kullandık ve kaşıkla yakaladık kaşık 2 no kırmızı benekli meps giderken yanınızda mutlaka götürün,ve mutlaka gidin orada balık furyası devam ediyor,sonra pişman olmayın. rastgele.