21 Nis 2009

Batık minarede alabalık avımız..

Av Ekibi: Ömer, İsmail, Ergin Tarih: 22.03.2009Yer: Bafra - Derbent Barajı - Batık Minare Takım : Tek İğneği Mantarlı Takım Yem: Balık yağı ile yoğurulmuş hamur, Simit Hamuru. Sabah 6:00 gibi bir araya geldik, Çorbalarımızı içip yola koyulduk. Avlağa vardığımızda saat 07:15 'di. Çok ilginç ama o saatde avlakta bizden başka kimsecikler yoktu. 30-45 dk kadar denemelerimize vuruş alamayınca diğer avlağımız olan kavak dibine geçtik ama orda da bir hareket yoktu. Sonra öğlene doğru vuruş alacağımızı düşünerek Batık Minare'ye geri döndük. Aynen de dediğimiz gibi oldu. Döndük 1-2 saat sonra vuruş almaya ve balıkları livara atmaya başladık. Bizden başka 8-10 kişi daha avlanıyordu ama başlarda pek tat vermiyordu. 14:00 - 14:30 civarı sık vuruşlarla biraz daha somon ve çay balığı alarak muhabbetimize de keyif katıyorduk. Benim dikkatimi bizden başka sadece 1 kişi daha balık alabiliyordu ama o kişi de 3'ümüzün aldığı kadar balığı tek başına yakalıyordu. Sonra öğrendik ki yem olarak hamsi kullanıyormuş. Maalesef biz hamsi tedarik edememiştik. Özellikle mevsimi yaklaşan turna avlarından önce boş geçmek istemedik. İyi ki de geçmemişiz... Temiz havayı herkese tavsiye ediyorum. Ben Ömer Abi ve İsmail'e teşekkür ediyorum. Bir dahaki avda görüşmek üzre...