2 Ağu 2013

31 Temmuz Levrek avım..

Merhaba sevgili dostbalıkcılar, 
Yakakent'te güzel balık yakalandığı haberi ben İzmir'deyken çoktan tarafıma ulaşmıştı bile en kısa zamanda dönüp kendim bu fırsatı değerlendirmeliydim, nitekim öyle de oldu Kurtuluş' a telefon açtım gitmeyeceğini söyleyince, Murat arkadaşımın da gideceğini öğrenince onlara katıldım.
         Sabah gün açarken avlaktaydık ve geceden kalan yemli çalışan bir gurup ve başka iki kişininde at çek yaptığını gördük, bizde atçeke başladık hemen ve ilk vuruş suyun üzerinde oldukça iyi bir çırpıntı yaparak sahteme vurdu fakat yandan daldığı için malesef takılması ile kurtulması bir oldu saat 07 30 a kadar at çek yaptık sadece bana resimlerde görülen balıkları yakalamak nasip oldu diğer arkadaşlara balık vurmasına rağmen malesef kıyılayamadılar balıkları resimde görülen sahte ile yakaladım.
    Hiç ispendek yakalamak nasip olmadı ayrıca sahteyi çekerken hiç aksiyon verditmedim balığın yakalanmasında ne kadar etkili tartışılır.
    Unutmadan ekleyeyim balık sert esen dağ yelinden dolayı epeyi açılmış tüm balıklar açıktan vurdu sahteye, eğer rüzgar dağdan esmeseymiş daha fazla yakalayacakmışız, son tespit Murat arkadaşımızdan.Gidecek olanlara rastgelsin bir sonraki avda görüşmek üzere..Rastgele..






Hiç yorum yok:

S a m s u n .... a v l a r ı m: çinekop ve sarıkanat avı

S a m s u n .... a v l a r ı m: çinekop ve sarıkanat avı : 12 ocak 2019 Karadeniz in cömertliği bitmiyor, beyaz s...